Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

hemlis 5...

Publicerad 2009-03-24 18:35:40 i Husrenovering

Igår kom mitt hemlis-paket...
Wow, det är alltid lika spännande att öppna tycker jag...
Å kolla in det här...



två nystan knallrosa alpacka, ett varmt färgat step duett-garn som jag bara älskar...
Ett smart stickmått med både US och mm på, ett mönster på sockar som jag bara måste göra...
å så Lindts vita choklad...mmmmm....
På kortet som var med är det fäbodar och får och det står "här är en ledtråd men inte självklar"...???
hmmm, den får jag nog klura lite på....
Tack så hemskt mycket min alldeles egen hemlis jag ser fram emot nästa paket....

På badrumsfronten då...
Igår gjordes det sista med rörmokeriet som kan göras innan det är dags att koppla ihop alltihopa och snickarn gjöt golv på undervåningen. Idag har snickarn satt tak, väggar och golv på övervåningen och lagt på nät på golvet så elektrikern kan komma hit imorgon och fixa med golvvärmen...



Nu ska jag fortsätta dricka te för halsen och vänta på att febern ger sig...
Fick tyvärr ställa in kursen idag pga det...

Ha´de´//Birgitta

Kommentarer

Postat av: Lizzie

Publicerad 2009-03-25 11:52:03

Det går framåt med badrummet! Gud vad skönt med golvvärme :-).



Krya på dig med halsen.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela