Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

vår i luften...

Publicerad 2009-03-31 18:21:25 i Allmänt

Nu har det  äntligen blivit vår i luften här i mellansverige...
Bara att hoppas på att det håller i sig...
Jag har sett flera svangrupper på väg mot tysslingen och idag när jag åkte hem såg jag tussilago i dikeskanten...
Jag bara njuter och längtar tills jag kan äta frukost på altanen igen...

För övrigt har det väl inte hänt nåt eller om det har hänt alldeles för mycket kanske...
Jag har ju mått dåligt ett par dar, men känner mig bättre nu...
Var på fibrocafe´t i torsdag...
Hade årsmöte med tonåringarnas förening i fredags...
Var ganska slö hela helgen förutom att fixa dom sista pappren för att söka föreningsbidrag åt ungdomarna...
igår började jag och Tim att putsa fönstren i stora rummet, det vill säga; han putsar och jag hejar på och talar om när han missar...:o)
Idag har jag vart på kvinnokliniken och tagit cytologprov igen + att jag har haft fibrokursen...

Varken i fredags, igår eller idag har vi haft några hantverkare här och inte har vi hört nåt ifrån dom heller...
Skulle uppskatta om jag fick reda på att dom inte ska komma för då skulle jag kunna få lite sovmorgon...

Mia har inte kunnat prata sen i fredags, inte ett ljud kommer fram ur henne och hon har rejält ont i halsen...
Idag har hon varit på vårdcentralen och fått penicillin...
Det visade inget på halsprovet men eftersom hon var så röd och svullen så gav dom henne medicin iallafall...

Resten av veckan är det också en del att stå i så imorrn får jag nog ta det ganska lugnt tror jag...
men jag känner ju mig själv så vi får se hur det blir...:o)


Har ju börjat få upp lite av det jag sått och har tänkt att så lite till...

Ha´de´//Birgitta

Kommentarer

Postat av: Eva

Publicerad 2009-04-01 17:40:39

om du går in på http://www.snyggareblogg.se/

så har du en kolumn till vänster,klicka på bakgrunder,så hittar du den jag har och några till.



Tråkigt att hantverkarna inte kan höra av sej,ett snabbt tele. samtal är ju allt som behövs.

surt sa räven.....



Ha det gott !

Postat av: Eva

Publicerad 2009-04-01 21:53:42

det gör absolut ingen ting,tycker den är snygg !



Ha det gott!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela