Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Fredag igen...

Publicerad 2009-05-08 09:05:43 i Allmänt

Nu har det gått en vecka igen...
Vad har jag gjort den här veckan då?
Inte ett skit om ni ursäktar uttrycket...
Jo jag har ju börjat på bassängträning...
Och jag har tränat yoga med wii...:o)
Jag har också varit på fibrocafét och pratat bort en stund...
Men det är ju bara småsaker...

Idag ska jag iallafall gå på Kumlamarkén med vännen Ulrica...
Vi får se om jag gör några fynd...
Kameran har inte heller varit framme den här veckan, men jag måste ut och fota vårt körsbärsträd...
Det är helt underbart  nu när det börjat blomma för fullt...
Kommer foto senare....
Ska ju fota våra färdiga badrum också för det har jag väl inte gjort än eller?

Jag har en efterlysning också...
Är det någon som har eller har sett en servett med husvagn på...??
Har fått en förfrågan om jag kan göra en välkommenskylt med en husvagn på men jag hittar ingen servett med sånt motiv på...
Vet ni något så hör av er...



Kungsängsliljan blommar utanför dörren...

Nu ska jag äta lite frukost innan jag ska åka...

Ha´de´//Birgitta

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela