Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Hoppsan vad det går fort ibland....

Publicerad 2009-05-13 10:04:45 i Husrenovering

...redan onsdag och jag har inte uppdaterat ett dugg här...
Hmmm....
Det har hänt en del eller rättare sagt har det gått i ett ett par dagar nu...

Är ni med för nu kommer en bildserie på en del...

Kumlamarken i fredags med gode vännen Ulrica...



Anncies hundar flyttar hit för ett tag...



Den i mitten är vår Stina, den längst fram heter Lyss och den längst bak heter Kela...
Ska bo här ett tag eftersom matte har lite för ont för att kunna gå ut med dom...



Jag har  varit och köpt mig en ny minigolfklubba som är lättare än den gamla så nu hoppas jag kunna gå två varv utan att tappa klubban eller inte orka bära den...
Jag har funderat på att skaffa mig en golfvagn...:o)
Men på en minigolfbana kan det nog se lite tokigt ut...eller....
Det slank så klart med ett par nya bollar också men dom har jag inga kort på...
Sen har vi ju då bott lite på banan i Mosås så jag kan slå in min nya klubba + att det idag är klubbtävling...

I måndags var jag på stickcafé i Granhammar och det var en hel del folk där...
Kul att det dyker upp lite nya ibland också....
Vi fick som vanligt underhållning av Karin med historier ur hennes liv...
Karin du förgyller mina dagar med dina historier och din berättarkonst, jag bara älskar det...
Tack även för den lilla konserten på munspel efteråt...

UIgår var vi och hämtade upp dom här godingarna...



Två tackor med lamm som ska bo hos oss i sommar...
Mia skulle få döpa lammen eftersom dom inte fått namn ännu...
Så killen ska heta Benjamin, hon sa ett namn på tjejen också men jag kommer inte ihåg det nu, återkommer om det...

Jag har också lovat bilder på dom "färdiga" badrummen...
Det fattas fortfarande krokar eftersom jag inte har hittat några fina än...
Det lilla först...







Vad tycker ni om mina små toamöss? Visst är dom söta....:o)
Nu kommer det stora badrummet...



Som ni ser har det redan blivit lite extragrejor liggande....:o)
Får väl skylla på att det inte finns några krokar...

Nu har jag uppdaterat lite av mitt liv dom senaste dagarna...
Så nu är det dags att ta hundarna på promenad och ladda inför tävlingen i kväll...
Bara jag slår Tim så blir jag glad...:o)
Usch så elakt det lät...men han är likadan mot mig...:o)

Ha´de´//Birgitta

Kommentarer

Postat av: Marianne

Publicerad 2009-05-13 14:38:21

Badrummen blev superfina, och jag gillar mössen...

Postat av: Lizzie

Publicerad 2009-05-13 22:06:53

Vrålsnygga badrum!



/Lizzie

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela