Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Nåt nytt??

Publicerad 2009-05-04 10:09:07 i Allmänt

Jag vet inte om det har hänt så mycket i helgen egentligen...
Vi har premiärat på minigolfen och varit där och spelat två dagar i rad...
Gick inge vidare kan jag säga...
Jag har fått låna en lite lättare klubba av Kerstin och ska dit och prova den idag...

När jag och hundarna var ute på promenad idag så hittade jag detta...



Blommande smultron den 4 maj är inte det lite tidigt??
Det tycker iallafall jag...

I posten idag låg det kallelse till bassängträning...
Varje onsdag kl 15.oo ska jag en tid framåt plaska runt i himla varmt vatten och bara må bra...

Nu är det dags för lite kaffe efter promenaden och sen ska jag nog decoupaga lite tror jag...

Ha´de`//Birgitta

Kommentarer

Postat av: Ulrica

Publicerad 2009-05-04 12:03:40

Hallojsan efter helgen!

Vad trevligt att Du äntligen ska få plaska runt i "min" bassäng ;)

Decoupaga på, jag är med ;), håller på för fullt!

Ska strax börja förbereda mig för sjukgymnast-besök, há dé

Kram Ulrica

Postat av: TruckerElin

Publicerad 2009-05-05 10:33:21

För tre år sedan hade vi blommande smultron på julafton.., och getingar och maskrosor. Men då bodde jag mitt mellan Borås och Varberg och det hade inte vart en flinga snö ännu den vintern. Hur mysko som helst..

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela