Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Skön Valborg...

Publicerad 2009-05-01 21:12:20 i Allmänt

Hoppas ni haft en skön Valborg allihopa...



Det har jag...
Vi firade hemmavid med lite femkamp, lekar och grillning...

Det blev ganska sent innan vi hittade fram till sängen och vissa var uppe längre ändå...:o)
Så idag har vi varit ganska sega...
Eftersom badrummen blev klara igår så har jag börjat plocka in där och Putte har börjat fixa tillbaka allting till pannrummet eftersom vi var tvugna att utrymma där också...
Så lite har vi fått gjort men det har gått trögt....

Vi hade besök av två såna här på eftermiddagen...



Oden och Maja...
Vi tyckte att dom kunde stanna en stund så vi slipper klippa gräset...:o)
Stina tyckte bara att dom var stora och farliga...
Satt hon inte i mitt knä så stog hon på jätteavstånd och skällde kaxigt...
Ester som är uppvuxen med hästar brydde sig inte speciellt...

Imorgon ska Putte på Kiss-konvent i Västerås så då får vi fortsätta plocka själva barnen och jag...
Jag ska ta lite kort på badrumen och visa vad jag kom fram till som hyllor ovanför toan också...

Ha´de´//Birgitta

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela