Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Nu har lugnet börjat sänka sig igen...

Publicerad 2009-11-09 14:43:35 i So you think you can knit

Det har varit några röriga veckor här med inneboende, extrahundar,lov, praktik m.m.
Men jag tror det börjar lugna ner sig lite...
Man ska ju inte säga för mycket men ändå...
Det känns som om jag kan pusta ut lite...

jag måste ju börja med att tacka Monica som trots att posten slarvat och trasat sönder mina stickmarkörer jag vunnit, skickade nya till mig...



Så fina, tack så mycket...

Vad har hänt annars?
Jag var på stickcafé i tsdags med Ulrica...
Jag har stickat en bit till på tröjan...



Det börjar allt likna lite mönster tycker jag...
Jag har hunnit börja på ett par nya saker som jag inte kan visa eftersom det är julklappar...

Jag har också decoupagat en del inför julmarknader...
bl.a tändsticksaskar...



Vad har jag gjort mer....?
Inte mycket förutom skjutsande och gå ut med hundar...
Jagat hund emellanåt när Ike hann smita ut och inte ville lyssna när man ropade på honom...
och slöat...:o)
När tillfälle getts...

Idag har jag varit och fikat med Åsa, det var kul att prata lite med henne...
och ikväll är det stickcafé i Granhammar...

Ha´de´//Birgitta

Kommentarer

Postat av: TruckerElin

Publicerad 2009-11-09 17:02:55

Oj vilken tröja!! mycket imponerad Jag kan inte ens sticka med TVÅ färger så det blir bra... Snyggt!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela