Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Associationer...

Publicerad 2009-09-07 07:34:58 i sockklubb

ibland när jag stickar kan jag börja tänka på olika saker...
Mönstret kanske går att memorera med en liten truddelutt eller ser kanske ut på ett sett så att man börjar associera till nåt annat...
Förstår ni  hur jag menar?
Den här gången har jag stickat och varit sugen på choklad hela tiden...
Kan ni förstå varför...?...:o)



Det här är Sockamanias septemberstrumpor, Balloon Socks, men jag kallar dom numera för chokladballonger...
Garnet är Fabels brun-beiga och det ser ut som om man blandat vanlig och vit choklad ungefär, som såna där kartonger med chokladsnäckor i...
Åh vad sugen jag har varit på choklad...



Lite närmare titt på mönstret...
Det är ett mönster fram och ett annat bak...

Jag måste ju bara lägga upp en bild på Stina också...



Så här sitter hon när hon vill något, inte bara för att tigga...
Ofta lite lutande mot ryggstödet eller den som sitter bredvid...
Hon har också kommit på att om hon sitter så i bilen så når hon upp för att se ut...

Nu ska jag äta frukost...

Ha´de//Birgitta

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela