Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Logga...

Publicerad 2009-09-09 14:26:40 i Allmänt

Jag har jobbat lite på en logga åt mig själv...
Tror att jag har fått ganska bra ordning på den nu...



Vad tycker ni?

Sen ska jag ju bara försöka få dit den högst upp på sidan också...

Efter att jag varit i Kumla igår så hann jag precis hem och äta lite innan vi åkte och spelade minigolf...
Måste ju träna lite inför KM som är nu till helgen...
Det gick inget vidare men å andra sidan så hade jag rätt ont...

Idag har det varit en skjutsandets dag...
Det började med att Mia försov sig i morse och jag fick skjutsa henne till bussen...
20  min efter att bussen skulle ha gått hör hon av sig och säger att "det kommer ingen buss mamma".
Mormor ryckte ut och åkte till stan lite tidigare än hon behövde för att få in Mia till nästa buss ut till Kvinnersta...
Tim skulle vara snäll och köra Elin till Marieberg men vaknade och kunde knappt få upp ögonen så det var bara att sätta sig i bilen igen och köra henne...
Och nu ska jag iväg till stan med Tim som ska till AF...
Återkommer för jag har mer att förtälja...

Ha´de´//Birgitta

Kommentarer

Postat av: Marianne

Publicerad 2009-09-10 06:33:27

Loggan är jättefin.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela