Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Här igen...:o)

Publicerad 2010-04-19 12:54:19 i fibro

Har fått lite "klagomål" på att jag inte skriver så ofta längre...:o)
Funderade på att lägga ut bild men avstår just nu...

Iallafall...
Mycket har jag för mig, lite kommer här...
I måndags var det stickcafé i Granhammar hos Karin...



I tisdags hade vi stickcafé på Brogrens...
Därifrån har jag bara bilder på Ullisen, som jag snällt nog inte lägger ut här...:o)

I onsdags var jag på en bra föreläsning av Stefan Göthager...


Han pratade pm Fibromyalgi och fibromassage och hade med en del värmeprodukter som är framtagna speciellt för oss med fibromyslgi. Stefan har jobbat med och forskat i Fibromyalgi i många år och är den som utbildar massörer i just fibromassage. Man kände igen sig i allt han sa vilket var en bekräftelse i sig...

I torsdags var det fibrocafé och i fredags hade vi ett ministickcafé i Kumla, jag och Ullisen....
Vi invigde det nya cafét som öppnat där...



Vi dricker inta bara kaffe, vi hinner sticka lite också...
Ullisen håller på med en tunika i bomull till sommaren och jag hade fått i uppdrag av Sixten att sticka en slips till honom, själv satt han bara och sörplade kaffe hela tiden...:o)

I Lördags stog jag en stund på Marieberg och pushade lite för golfklubben...
I söndags var det final i Strå-8:an och både jag och Tim var med...



Tim kom2:a och jag vart sist i vår klass...
Det var sista inomhustävlingen vad jag vet så nu är det till att börja träna ute...

Mellan varven stickar jag på ett nytt tröjprojekt...



Ingen bra bild men det är massor av flätor...

Å så har jag gjort en liten rosa sköldis till Anncie...


Hon blev så glad så hon gick hem ocj stickade en rosa häxa till min bil...
Bild kommeer bara jag laddat batteriet till kameran...

Det vart mycket bilder idag men nu har ni blivit lite uppdaterade...

//Birgitta

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela