Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Utmärkelser...

Publicerad 2010-04-12 14:02:21 i Allmänt

Jag har ju fått utmärkelser från
http://stickoknyppla.blogspot.com/
Nu har ju jag varit lite upptagen med annat en tid och på det även ganska trött så det är först nu som jag lägger upp utmärkelsen, slarvigt av mig för jag blir ju så glad när jag får såna...

Tack så hemskt mycket...


texten betyder " detta är en blogg med charm"

Reglerna för denna award är:
  1. Lägga ut awarden i sin blogg
  2. Ge den till 12 personer
  3. Länka till deras bloggar
  4. Meddela dom att de fått den
  5. Ange vem man fått den av och länka tillbaka

Nu har jag ju sett att den vandrat runt ett tag så jag ger den till alla som känner på sig att den är till dom och det finns många av er därute som är värda den här....
Håll till godo och tack igen för att jag fått den...

//Birgitta

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela