Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Små figurer...

Publicerad 2010-08-17 08:42:51 i Stickat

Jag har stickat smått i sommar...
Och då menar jag inte smått utan smått...:o)



Små möss, variant av Alan Dart, mina är ca 5-6 cm höga...
Så roliga att göra, lite pilligt så klart men det gillar ju jag...



Den här fröken har redan flyttat...
Hon ska vattna hos någon annan nu...

Från böckerna jag visade igår har jag stickat denna uggla...


DEn är ungefär 10 cm hög och ser helt galen ut men Mia föll för den direkt så den bor i hennes rum nu...

Jag har också fått tag i kläder till bröllopet på lördag...


Jag kommer att bli så romantisk eller hur?
Men så är ju bröllop lite romantiska eller är det bara jag som tycker det?
Det blir tights till troligtvis vita...

Nu ska jag straxt åka på Stickcafé i stan, Brogrens veranda drar det igång på idag...
och ikväll ska vi försöka med golfen som blev avbruten pga spöregn förra veckan...

Ha en bra dag...
//Birgitta

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela