Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Utterfrisyr...

Publicerad 2010-08-06 12:27:00 i hemmavid...

...har ni hört talas om det?
Det hade inte jag heller...:o)
Men enligt min dotter så är det en sån här...



Hon fick ingen ordning på det tyckte hon...:o)

Jag har Anncies hundar här och Lyss har fått en fästing precis ovanför ögonbrynet...
Hon vill absolut inte ta bort den och blir mäkta sur och irriterad när jag försöker...
Lyss som alltid ska ligga på eller så nära mig hon kan ligger just nu  och tjurar under bordet...



Hon tittar inte ens på mig...:o)

Vi hade fåttin en liten gäst också som gjorde sig väldigt bra mot gardinen tyckte jag...



Men jag tror att lilla Stina har sett den också för det ser ut att fattas en bit på ena vingen...
Stackars lilla fjäril...
Men nu har den blivit utsläppt i det fria genom fönstret...

Ha det//Birgitta

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela