Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Utmärkelse...

Publicerad 2010-02-06 10:38:23 i Allmänt



Jag har fått en utmärkelse...
Inte från en utan två...
Knyppeltanten och Pärlmudden...

Här är en lite förklaring hur det hela går till.

  • kopiera utmärkelsen till min blogg
  • berätta 7 intressanta saker om mig själv
  • välja 7 andra bloggar som jag vill ge utmärkelsen till
  • länka till dessa bloggar
  • lämna en kommentar på dessa bloggar att dom har en utmärkelse att hämta hos mig.
Vad kan vara intressant att veta om mig då....:o)
Det är faktiskt himla svårt...
Jag tycker ju att jag skriver en hel del om mig själv här för det mesta men, men, jag får försöka...

1.
Hur konstigt det än låter så tycker jag faktiskt om snön...
Det blir ljusare och trevligare när snön kommer, det är kylan jag inte gillar...
Det kan hålla sig runt -3-5 grader, det är lagom kallt...
Och vi bor ju faktiskt i Sverige, det ska vara snö på vintern...eller...?

2.
Mitt i all min oreda här hemma så har jag faktiskt koll på var det mesta finns, eller vart det skulle ha varit om nu inte vår lilla hustomte har flyttat på det...:o)

3.
Jag och min "Puttesnutt" har iår varit gifta i 20 år...det ni...
F...n Vad gammal jag kände mig nu...:o)

4.
Sen jag började sticka med rundstickor (speciellt Addi) så använder jag i stort sett inget annat...
Jag propagerar även för att andra ska prova för att se hur smidigt det är...

5.
Jag har ett soffhörn som ser ut som sju svåra år av all min stickning, men alla tycks gilla att sitta där av nån konstig anledning...:o)

6.
Jag är en hängiven pysselmänniska som provar på allt för att se om det är kul och passar mig, vilket resulterar i att jag har ungefär 733 projekt liggande samtidigt...
Speciell förkärlek har jag för allt man kan göra av vanligt papper...

7.
Mitt skrivbord kan aldrig vara städat i mer än max 5 minuter...
För så fort det är städat så har jag ju plats att påbörja nya projekt...:o)

Det var det...
Hoppas det blev intressant nog...:o)
Nu till dom 7 nominerade...

Först och främst vill jag ju gärna ge tillbaka dom till:
Pärlmudden och Knyppeltanten
som har fantastiska projekt att visa upp på sina bloggar...

Sen kommer här ett urval av dom bloggar jag brukar följa...

Handgjort
En bloggerska som behöver lite uppmuntran...

Stall Kartorp
Som hängivetr skriver varje dag om sina hästar och sitt liv...

Lillstickan
En tjej som jag tycker är såå duktig...

Stickat och vrickat
Hur kommer du på allt?

Stickalite
Ny bekantskap med läsvärd blogg...

Det var det hela...
Idag ska jag till min kusin som fyller 40...
Imorrn är det minigolf, förlåt bangolf hela dan i Karskoga när vi ska ha tjejträff där...

Ha´de´//Birgitta

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela