Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Ni får följa med....:o)

Publicerad 2010-01-25 13:47:36 i Allmänt

Jag tänkte ta er med till teneriffa den här vägen...
Är ni beredda?


Spänn fast bältena för nu åker vi...


Nu har vi lyft och magen har hittat tillbaka igen...
Bra flygväder men ganska molningt så vi ser inte så mycket neråt...



Liten spricka i molnen blev det ibland...
Här flyger vi över Bretagne...

Och vi flyger mot solen...



Nu är det kvällen men vi tog en promenad  efter att vi checkat in...
Sen var det dags att sova...
Vid frukosten på vår uteplats fick vi besök av den här lilla krabaten...



Idag tänker vi bara ta det lugnt...
Vi har ca 23-24 grader varmt, lite molnigt men helt underbart...

Ha´de´//Birgitta

Kommentarer

Postat av: Ulrica

Publicerad 2010-01-26 12:30:28

Hej på Dig och din mor!

Vá kul att få följa med, om än via dator, men, då behöver ju inte jag flyga, hihi. Här hemma ska det bli busväder till kvällen, lagom roligt... Sålde ett ängelhalsband till brevbäraren idag, han var nyfiken och frågade varför jag fick bubbelplastkuvert så ofta, och då sa jag som det var, att jag tillverkar änglar i alla dess former med hjälp av pärlor, och det är dom som kommer i kuverten. Då blev han nyfiken och ville titta, och vips så köpte han en ängelberlock & ett halsband till sitt barnbarn ;) Så det kan bli ibland ;)

Hoppas ni har det underbart, kom ihåg att koppla av ordentligt nu, visa gärna nån bild på hotellrummet, jag är ju nyfiken... blev Du förvånad?



Kram på er bägge // Ulrica

Postat av: Lizzie

Publicerad 2010-01-26 21:59:33

Njut så mycket du kan :-)

Postat av: Musseblomman

Publicerad 2010-01-27 13:04:57

Lyckos, lyckos dej som slipper snöovädret här hemma. Hoppas du får det superhärligt. Oj så mycket fint du hade förfärdigat sen jag var här sist.

Ha de gott!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela