Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Ny bildgåta...

Publicerad 2010-01-21 18:01:16 i bildgåta

Nu har jag gått omkring här hemma och titta och funderat och hitta det här...



Det här är också en sak som jag använder en hel del...

Jag blev också tvungen att ta kort på istapparna utanför hos oss...



Dom är imponerande där dom hänger, den längsta var lite mer än en meter lång...
Jag skriver var eftersom Tim drog ner dom som satt vid trappen så ingen ska få dom i huvudet...
Det rasar snö lite emellanåt från taket också...
Vilket gör att hundarna får fnatt och börjar skälla...
Och nästa vecka skulle det bli mer snö och kallare hörde jag,
men det gör inte mig så mycket för då är jag på Teneriffa...
Jag och mamsen åker på söndag...
Längtar....

Ha´de´//Birgitta


Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2010-01-22 12:18:44

Denna var svårare, men jag gissar på en hushållsvåg.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela