Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

livstecken...

Publicerad 2010-07-16 09:39:05 i hemmavid...

Jag har inte smält bort ännu i värmen...
Trivs faktiskt rätt bra på min altan...
Jag har fått sällskap där nu också...



Av Mias semesterfåglar...
Det här är Jackie som är en grå jako...
Hon pratar inte men visslar desto mer och hon är superkelig...


Och här är Lilla grön och Snyggan...
Lilla grön är en undulat och Snyggan en nymfparakit...
Trevliga fåglar båda två men jag håller på Jackie...
Superhäftig fågel...:o)

Igår var Jenny här och övade sig i sin nya yrkesroll...
Jag ställde gladeligen upp som övningsobjekt...
Hon håller nämligen på och lär upp sig på att göra fina naglar...


Visst blev jag fin?
Elin fick också vara övningsobjekt, men hon försvann innan jag kunde fota hnnes naglar och nu sover hon...
Men hon gjorde fransk  manikyr och ddet blev jättebra det också...
Ska bli kul att se hur Elin klara det, hon är inte direkt van med långa naglar...

Ikväll är det glasscafé i Nybble igen så har ni vägarna förbi kan vi ses där...


Edit: Blogger har varit lite dum, så det här kom inte upp i bloggen förrän jag tryckt ett par gånger till idag fast jag skrev det i fredags....
//Birgitta

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela