Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Glad midsommar....

Publicerad 2010-06-25 10:39:15 i Nålfiltning

önskar jag er allihopa....
Hoppas ni får en skön dag...

Själv hittade jag fina hundar på nätet och vart "tvungen" att prova så klart...:o)



Det här med att göra djur är så himla kul...
Hoppas det blir en fortsättning Veronika...

Jag har också gjort Veronikas junidocka...
Fast min är stickad...



Det funkar jättebra att sticka efter virkmönster med lite modifikationer....
Har även börjat sticka upp dom andra dockorna...

Grodprinsen är hopmonterad också...



Lite söt tycker jag nog att han blev...
Mönster Alan Dart...

Igår kom nya Simply Knitting också och där är det med en jättesöt flamingo...:o)

//Birgitta

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2010-06-27 19:02:38

Den där grodan skulle jag kunna tänka mig att kyssa! Superfin!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela