Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Studentdag...

Publicerad 2010-06-04 09:31:44 i hemmavid...

Solen skiner, himlen ser helt blå ut och jag är stressad....
eller...egentligen är det nog ganska lugnt tror jag...
Altanen är städad...
Rosorna ska hämtas upp...
Smörgåstårtan är mammas uppgift...
Ska straxt göra en choklad/jordgubbstårta...
Musstudenterna...



ärklara och ska bara sätts band i så dom kan hängas runt halsen...
Ja Jimmy har redan fått sin eftersom vi inte träffar honom idag...
Jag har försökt att efterlikna deras klänningar, vi får se om dom blev godkända...

Skylten är nästan klar, behöver bara ha en pinne i den också...

Nu ska jag nog äta lite frukost också så jag inte glömmer det...:o)

//Birgitta

Kommentarer

Postat av: Lizzie

Publicerad 2010-06-04 23:17:09

Hoppas ni har haft en jättebra dag!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela