Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Världsstickningsdag....

Publicerad 2010-06-13 13:51:25 i Stickat

Har det varit...
Närmare bestämt igår...
Jag åkte till Kumla...


och var med på en workshop med en av mina idoler inom stickvärlden...

Johanna Wallin...


Har ni sett vilken tröja...
helt otrolig och precis i min stil med mycket färger...

Johanna skulle lära oss att sticka blommor...



Pilligt må ni tro, men så kul...
Koncentrationen var hög som ni ser...


Det här fick jag ihop...



Den pastelliga prästkragen gjorde jag när jag kom hem...
Vi fick nämligen med oss hennes häfte med beskrivningar hem...

Jätterolig dag, tack Johanna för att du tar dig tid...

//Birgitta

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2010-06-14 07:53:28

Hej Birgitta!



TACK för att du tog hand om min bok, jorå vi ses i Granhammar ikväll.



/Camilla

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela