Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Awarder...

Publicerad 2010-03-18 10:55:23 i Allmänt

Jag fick en award för nån vecka sen men inte lagt upp den än...
Det var från Pärlmudden och idag har jag fått en till från pyssligt...
Jag tackar så hemskt mycket och känner mig hedrad...
Det är alltid roligt att få lite "feedback" på att nån läser ens bblogg...
Kommentarer är ju lika roligt...



Så här står det om den...
The Sunshine Blog Award is awarded to bloggers whose positivity and creativity inspire others in the blog world. The rules for accepting the award are:

1. Put the logo on your blog or within your post.
2. Pass the award to 12 bloggers.
3. Link the nominees within your post.
4. Let them know they received this award by commenting on their blog.
5. Share the love and link to the person from whom you received this award.

Nu har ju den här vandrat runt ganska mycket så jag tänkte ge den till alla som läser min blogg och som inte har fått den innan....

För ni alla därute är värda lite solsken i era liv, ni berikar mig varje dag på ett eller annat sätt...

Inte minst för att ni läser mina ord...

Jag tackar så hemskt mycket igen för att jag fått denna...

 

Ha´de//Birgitta

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela