Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Bodaborg=träningsvärk

Publicerad 2010-03-08 22:16:17 i Allmänt

Det är så...
Jag känner det i hela kroppen...:o)
Men kul hade vi och numera har jag och Mia rekordet i familjen med hur många stämplar vi har tagit...


Hela 19 st lyckades vi samla ihop...
Det har inte Tim klarat av så vi känner oss mäkta stolta...
Men som sagt träningsvärk och blåmärken på diverse ställen...

Jag stickade färdigt Mias sockar i helgen också...


Väldigt enkla med resår rakt över...
Men tjocka och varma, precis som hon beställt...

Nu ikväll har jag varit på stickcafé i Granhammar och naturligtvis var jag tvungen att få med lite garn hem...
Bild kommer i morrn...

Dags att sova...

Ha´de´//Birgitta

Kommentarer

Postat av: Ann-Louise

Publicerad 2010-03-11 15:45:56

du har något att hämta på min blogg

Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela