Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Det blev i morgon +++++....

Publicerad 2010-03-15 20:53:29 i Allmänt

eller nåt...
Jag sa ju att jag skulle återkomma på tisdagen med vilka garner jag fått med mig hem från Stickcafét...
Det blev några dagar + på det...:o)
Men här är dom...



Överst två nystan crazy zauber eftersom Karin sålde dom billigare...
Garnerna under är Marks&Kattens Eco Baby bomull...
Det ska jag göra dubbelstickade grytlappar av till köket...
Visst hittade jag våriga färger?

Annars under veckan har jag tagit det ganska lugnt med min lilla tå och mitt öra...
Medicinen tog slut i torsdags men jag tyckte inte att det blev något bättre så idag har jag varit på vårdcentralen igen och dom konstaterade att det inte var bättre...
Ny dunderkur i 10 dagar den här gången...
Får hoppas att det biter nu...

I lördags var jag på Sisus andra tillfälle (den första var i torsdags kväll) av ungdomsledarutbildningen...
Heldag i gympasalen, men jag var inte med på allt som vi gjorde....
Vi fick en del tips på olika lekar och sånt som man kan göra för att leka fram träning i olika sporter....
Sista tillfället är torsdag kväll...

Imorgon är det stickcafé på Brogrens, får hoppas jag är lite piggare än idag...

ha´de´//Birgitta

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela