Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Nämen Hoppsan....

Publicerad 2010-03-23 08:01:46 i Allmänt

...som det kan gå....
Igår var en sån där dag som liksom inte kom igång riktigt...
Eller....

Det började med rivstart när Mia kom och sa att hennes buss skulle gå snart...
Jag hade tydligen slumrat till igen...
Upp och slängde på mig ett par fleecebyxor och tröja över pyjamasen och sen ut och skrapa bilen som naturligtvis var igenkorkad med is...
Fram till bussen, och väntade, väntade, väntade...
Nä, du Mia, du har nog missat den...
Hem, kolla nästa buss, ok om lite drygt en timme...
Satte mig ner, tog lite te, kollade mail och så var det dags att åka till bussen igen...
Nu jann hon med och när jag kom hem så tjoade jag på Tim och Keri som jag hade fått till att följa med ut med hundarna dan innan...
Skön promenad i solen med fågelkvitter, tyckte jag iallafall...
Tim höll nog med men Keri var nog mindre glad...:o)

Väl hemma igen tog jag lite kaffe och tog ddet lugnt en stund...
Så ringde Elin och sa att hon fått sluta tidigt, vi bestämde snabbt att vi möts på Marieberg så kan vi köpa det där tyget hon skulle ha till studentklänningen...
Möter upp Henne och köper tyg...
Sen tog vi en sväng inne på köpcentret när jag helt plötsligt kommer på...
JAG HAR FORTFARANDE PYJAMAS OCH FEECEKLÄDER PÅ MIG!!!
Elin visste väl inte riktigt vad hon skulle göra så det blev...
-"Nämen Mamma" och sen ett stort garv...
Jag kan säga att det blev ganska jobbigt att gå där när man visste att man ahade pyjamasen på sig...

Så kan det gå när man heter Birgitta och måste rivstarta morgonen...



Ha´de´//Birgitta

Kommentarer

Postat av: Eva

Publicerad 2010-03-23 09:04:05

Så tokigt det kan bli i bland ! förstår att det inte känndes bra även om ingen märkte att du hade Pyjamasen under.....skratt!!!!

Det där med garnet låter bra tycker jag,du kan väl maila mej ifall hon har kvar,skulle vara kul om jag fixk den klar....glöm nu inte att ta av pyjamasen i fortsättningen!

Postat av: Lizzie

Publicerad 2010-03-25 14:10:22

Ha ha - du var ju inte nacken i alla fall ;-)



/Lizzie

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela