Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Snöflingan...

Publicerad 2010-03-16 18:51:25 i Allmänt

I Januari hade Ulliga Gulliga Saker en virkalong...
Det har hon haft i februari och mars också, men jag har glömt att visa "Snöflingan" som var Januaris docka...
För det är virkade dockor vi gör vi som följer virkalongen...



Här är hon...visst är hon söt?
Det blev en till som blev två...
Ett isdanspar...



Dom gjordes på beställning och har redan flyttat hemifrån...

I februari var det en kärleksbacill som jag visat förut...



Och nu i mars är det en krokus-docka...
Jag är inte riktigt färdig med den ännu...

Har varit på stickcafé idag och fikat gott och haft trevligt sällskap...
Fick lite gjort på mina månadsstrumpor och sålde några stickmarkörer...

Örat detär som det är och tån känns fortfarande fick jag erfara när jag drog på mig skon lite för snabbt...

Imorgon ska jag hålla mitt första riktiga styrelsemöte som ny ordförande för fibromyalgiföreningen, men det går nog bra. Det konstituerande mötet gick ju bra...

Ha´de´//Birgitta

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2010-03-18 09:51:33

Hej!



Du har lite solsken att hämta inne hos mig

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela