Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Boden...

Publicerad 2010-05-31 08:55:35 i hemmavid...

Det går lite framåt med boden....
Den har fått målade dörrar och har blivit urplockad och avtvättad...



Så nu är det bara att börja ställa in grejor...
Hyllan till höger bredvid dörren, den som är lite blå....
Den är till dig Ullisen men du får dela med Anncie....

Så har jag börjat förbereda för studenten nu på fredag...:o)



Jag har faktiskt bjudit in och beställt smörgåstårta också...

//Birgitta

Kommentarer

Postat av: Gittan

Publicerad 2010-06-02 20:51:33

Vilken söt kanin. Jag har också studentfirande hemma hos mig, mina tvillingtjejer tar nämligen studenten i år.Ha det bra/Gittan

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela