Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Kvinnerstadagarna...

Publicerad 2010-05-30 10:23:52 i Allmänt

...var jag på igår...
Förutom en massa djur...



Så fick jag se Shrek, Fiona och Åsnan...



Som mötte Mästerkatten i stövlar, en golden som var varg, tre små kaniner, en drakåsna och så Rödluvan...


...som var min Mia...
Det var djurvårdsettorna som hade teater med djurparad samtidigt...:o)
Det var också djurparad runt hela skolan då Mia gick runt med en envis åsna som fortfarande var utklädd till drake...


Jag kan ju säga att det var en trött Mia som kom hem igår kväll...
Hon hade en väldigt trött mamma också som hade gått runt på Kvinnersta ett par timmar...

Ha´de´gott//Birgitta

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela