Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Tiden springer alldeles för fort...

Publicerad 2010-11-07 22:45:48 i Tävlingar...

jag hinner inte riktigt med...
eller är dt bara så att jag gör så mycket så jag inte hinner allt jag vill?

Har iallafall stickat vantar och sockar till Mia...


Hon är nöjd eftersom det blev lite djurlikt på nåt sätt...

Annars har vi varit i Tidaholm i helgen och gått den årliga gåsalunken...



Det är en tipspromenad i kombination med femkamp, eller hur man nu ska förklara det hela...
Vi åker iallafall dit nästan varje år och går med Puttes syster och hennes familj...
Jag kan lova att det är tävling mellan oss alla...
I år var jag och Mia bäst i vår familj...
Visserligen hade Tim bättre poäng på femkampen men vi hade bättre resultat på tipspromenaden...
I femkampen ingår bl a att vända "pannkaka", rulla kula på en list ner i en burk och kasta bollar i hink...

För övrigt är det bara fix till julmarknaderna just nu, köksbordet är fortfarande upptaget av målning, lackning och servetter...:o)

Vi ses och hörs//Birgitta

Kommentarer

Postat av: Helena

Publicerad 2010-11-11 06:41:02

Gåsalunken låter trevligt. Lunka är väl samma som att strosa?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela