Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Sockgarnsbyte...

Publicerad 2010-09-17 09:11:46 i Byten...

Har jag varit med i och detta kom på posten för ett par dagar sen...
Jag har bara inte haft nån tid över för att blogga...


Tack så mycket Elisabeth...
Två mysiga garner...
Fame trend och Salvia...
knappar istället för choklad (det tackar jag för)...
och en fin bok att skriva i...
Tack så mycket igen jag blev jätteglad...

Linus växer och så här ser han ut nu...


Han är nyfiken och sjövild, ska kolla allt, springer runt och har väldigt svårt att sitta still för att äta...

Jag har också fått nåt klart...
Ett par benvärmare i rosa åt Mia...


Väldigt rosa är dom...
Garnet är LOL från M&K, ett återvunnet garn av petflaskor...
Gick fort att sticka i och kändes ganska lättstickat...
Men jag vet inte om jag tyckte om det egentligen...
Om ni förstår vad jag menar...

Nu är det hundpromenadsdags...

//Birgitta

Kommentarer

Postat av: Veronica

Publicerad 2010-09-18 20:04:00

Vilken söt liten pippi det blir =)



Jag fick mitt paket med posten igår. Tack så hemskt mycket. Jättefina knappar var det... och så många. Och chokladen... och garnet. Ett riktigt lyxpaket som förgyllde hela dagen. Jättetack =)

Postat av: Siv

Publicerad 2010-09-26 18:28:05

Linus är ju för söt och han ska vara nyfiken annars så lär han sig ju inget

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela