Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Magic Loop har kommit till Kumla...

Publicerad 2011-01-12 09:03:30 i Stickat

Jag och Knyppeltanten var på stickcafé i Kumla igår och visade hur man stickar två strumpor på en gång på rundsticka = Magic Loop.
Ett glatt och roligt gäng var det som tog sig an uppgiften eller bara tittade och lyssnade...
(Jag tror dom kommer smygprova hemma men säg inte att jag har listat ut det...:o)



Bilden har jag lånat från Knyppeltanten eftersom jag inte hade med mig min egen kamera...
Som ni ser så är det full koncentration...
Några snappade direkt och några trasslade in sig ett par gånger men jag tror dom flesta tyckte det var kul att prova på något nytt...

Idag ska jag på näst sista spanskan innan vi bordar planet den 25:e och efter det är det årets första styrelsemöte så den här dan är fulltecknad...
Ni får ha det så bra alla...

//Birgitta

Kommentarer

Postat av: Mari G

Publicerad 2011-01-17 13:07:08

Hej



Åååå vad kul det ser ut! Kan ni inte komm atill Nora också och lära ut det ?? ;-)



Mari G

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela