Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

VARMT!!!

Publicerad 2011-07-10 12:51:54 i hemmavid...

Jag antar att ni haft det lika varmt som jag haft det men än så har jag inte smält riktigt helt...

Det blir inte många knop gjorda kan jag säga....

Men Putte han står i...

Han har bytt vår ytterdörr minsann...
Nåt som vi sagt att vi skulle göra i ett par års tid, men bättre sent än aldrig...
eller...



Visst vart det fint med vit dörr?
Bara lite puts kvar med brädor på insidan och målning av foder...

Annars har vi mest slöat på altanen...

Jag brukar borsta Ester ungefär en gång i veckan och då tycker hon att hon är jättefin, speciellt om jag sätter upp en tofs också, då blir hon så stolt...


Hon visar gärna upp sig...

Nån som absolut inte vill fotas är grannens hund Sambo...
Han är nästan ett år gammal och Flatcoated Retriver...
En ganska energisk hund alltså...:o)


Han ville inte sitta fint framför kameran...
Jag hade nämligen gjort en sjal åt honom (som han sedan tuggade sönder)...


Det står:"Jag har inte damp, jag är en FLAT!

Ta inte illa upp men om ni nån gång har träffat en flat så tror jag ni förstår vad vi menar men dom orden...
Det finns mycket energi i en sån hund så ni förstår att man blir trött i huvudet när han varit här...
Jag är ju van vid mina lugna hundar...

Annars så blir det lite stickat, lite scrappat, lite målat och så...
inget klart att visa än...

så...

Ha´de´i värmen//Birgitta

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela