Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Nu äntligen...

Publicerad 2011-06-20 09:50:28 i Stickat

kanske jag kan ta lite sommarledigt...

Det har varit liiite för mycket ett tag, visserligen roliga saker men ändå sånt som känns i kroppen...

Först ut är stickdagarna i Kumla...



Där vi hade workshops i  Kumla bibliotek...
Man kunde välja på Magic loop, krokning och KOB (pingeluska)...
Eftersom det inte var mer än en på magic loop så kunde jag prova på dom andra...
Riktigt roligt att lära sig något nytt...
För även jag har en del kvar att lära för er som inte trodde det...:o)

På lördagen var det världsstickningsdagen och den hade vi i Kvarngården i Kumla...



Kanske inte jättemycket folk men vi som var där hade trevligt...
och vi fick se denna underbara duk..


Visst är den fin?

Veckan som gått har jag varit med på golfskola...
!0 ungar som lärt sig att skjuta rakt, avvägt och att putta...
Vi har mellan varven lekt och fikat också...


Vi kommer att fortsätta med instruktör på torsdagarna hela sommaren och jag förväntar mig att snappa upp en del jag också...:o)

Den här veckan ska nog bli ganska lugn tror jag...

Ha´de´//Birgitta

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela