Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

På begäran...

Publicerad 2010-12-18 10:31:11 i hemmavid...

Jag fick höra att jag inte har haft med Linus på bloggen på ett tag...
Så här kommer det bilder på Linus...


Han har inte förökat sig, jag har bara tagit bilder när han sitter på sitt favvoställe...
På tigern som ligger framför spegeln på ekskåpet...
och som ni ser så pillar han på allt och ska vara med överallt...
kollar vad saker är genom att slicka på dom...
precis efter den nedre bilden skulle han vara med och fota så han hängde sig fast i kameraremmen, klättrade uppåt och satt uppepå kameran...
Det är inte så lätt att fota han då...:o)
Han har blivit väldigt tam, kommer när man ropar och kan ge en puss på kommando...
men däremellan så plockar han sönder alla mina blommor, nyper mig i fingrarna när jag sitter vid datorn och jäklas med hundarna...
Men go är han vår Linus...

//Birgitta

Kommentarer

Postat av: Siv

Publicerad 2010-12-18 16:47:44

Han har blivit otroligt söt - busig ska han vara, det är ju en del av hans personlighet. Jag är avundsjuk på dig som får ha honom.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela