Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Folkparksdagen

Publicerad 2017-08-23 10:39:17 i Allmänt

På torsdag är det SKPF's årliga folkparksdag.

Jag har varit med ett psr år och suttit med spinnrocken, visat färdiga garner och färdiga stickade alster.
Nytt för iår är att vi får sälja sv våra saker också, tänkte att jag spinner vidare på temat ull och har därför tillverkat lite ulltvålar.

Tyckte jag fick till dom riktigt bra och en hel del färg som jag gillar förstås😄


Jag har också gjort två kransar.

Den ena med uppkanmad alpackaull, riktigt fluffig blev den.


den andra av små restgarnsnystan, den blev bra den också om jag får säga det själv😄

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela