Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Promenad

Publicerad 2017-08-23 22:37:48 i Allmänt

Grannen o jag går ofta ut med hundarna ihop, idag fick jag för mig att jag skulle försöka ta ett kort på allihop😄

Vet ni hur svårt det är att få 7 hundar att sitta på rad o titta åt samma håll😂
Den här bilden blev en av dom bästa...

Från vänster så är det:

Sambo- flatcoated retriever (grannens)
Zelda- staffordshire bullterrier (dotterns som är hos mig på dagarna)
Abbe- jack russel (grannens)
Stina- blandras, lhasa apso-pappillon( min gammeltant)
Ezzy- blandras, pomeranian-york-chihuahua (sonens hund, bor hos oss)
Ossa- yorkshireterrier (är jag fodervärd åt)
Eya- yorkshireterrier (min lillskit)

Så grannen går med två och jag med fem😊

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela