Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Äntligen...

Publicerad 2008-04-01 08:29:07 i Allmänt

...nu har dom tydligen fixat färdigt den nya bloggplattformen.
Har inte kommit in på min blogg på hela helgen man får ju abstinens, nästan iallafall...:o)

Jag har ju iof varit ganska trött men nåt skulle jag kunnat orka skriva...

I fredags hade våra tonåringar årsmöte i sin förening, det hela avlöpte bra. Dom är jätteduktiga, det är klart att det blir lite pratigt ibland men vilket möte blir det inte det på?
När dom var klara vankades det smörgåstårta...

image116
image117

en med räkor och en med kyckling, bilderna är kassa men tårtorna var goda och dom gick åt.

Annars har jag gjort en del till på min mysteriestickning

image118

och påbörjat aprilsockorna i sockklubben

image119

Är inte jätteförtjust i garnvalet men det var Elin som valde det.

På kursen har vi pratat ergonomi i teorin, smärthantering och tränat.
Jag som hade ett superlätt träningsprogram i bassängen har fått ännu enklare, Sophia drog ner till 4 längder istället för 6 och att jag ska ligga och flyta i vattnet en lång sund på slutet. Jag var iallafall helt slut efteråt...
På onsdag ska jag ha första samtalet med psykologen, och vi har fått i läxa att skriva upp vad vi gör en hel dag.
Dom andra deltagarna är trevliga och vi håller på för fullt och bekantar oss, det är kul.

idag ska Karin komma hit en stund, vi ska titta på garner och så ville hon ha lite hjälp med en socka tror jag.
Jag kanske ska fixa lite muffins...
Hoppar för övrigt decoupagen idag, det är för jobbigt att ta sig.
Får försöka vila allt det går för att orka med kursen och scrappen jag har på torsdag.

Jag har också anmält mig till en ny mysteriestickning, den andra är det bara nån del kvar på...
Det är så spännande att vara med tycker jag, man vet ju inte slutresultatet i förväg...

Nu ska jag fixa nåt till fikat...
ha de//Birgitta

Kommentarer

Postat av: Eva

Publicerad 2008-04-06 14:44:09

snyggt garn Elin valde.
vad är det för garn? Och riktigt fina muddar har du
gjort,tänk att du stickat alla du,jag har beslutsångest på garnet på mina April-muddar*ler*
ha det gott!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela