Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Aprilpuls Spirogyra...

Publicerad 2008-04-03 17:59:22 i pulsklubben

Nu är mina pulsvärmare för april klara...
jättekul mönster och lättstickat
garnet är Drops Fabel sockgarn i grå, lila och rosa färgskiftningar

image121

Jag tycker dom blev jättebra. men jag "fuskade" och gjorde 1x1 resår i överkant för att kunna maska av snyggare. Jag kommer nämligen inte ihåg hur det var man maskade av 2x2 resår med nål...:o(
Får väl leta på mina gamla böcker och uppdatera mig nån gång...

ha de´//Birgitta

Kommentarer

Postat av: T

Publicerad 2008-04-03 18:13:13

ojoj vad fina! vad duktig du är!

Postat av: Soili

Publicerad 2008-04-05 19:07:45

Dom är riktigt snygga i Fabel garn.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela