Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Ett mycket trött troll...

Publicerad 2008-04-10 13:17:10 i Allmänt

Idag är jag sååå trött, orkar ingenting inte ens att sticka....
Jag antar att det beror på kursen för det verkar som om dom andra känner likadant.
Värken tänker jag inte orda om för då blir det nog lite gnälligt och det vill vi ju inte...:o)
Det är bara att konstatera att den är där...

Igår hade vi en väldigt intressant föreläsning av en läkare ang mediciner.
Han gav exempel på vad som funkar i olika lägen och att läkaren måste se till helheten hos patienten inte bara fokusera på en sak, låter ju vettigt....
Vi hade också genomgång av våra klockor vi fick fylla i förra veckan, dom tyckte att jag hade lite lite boendetid på min, men vi är inte så väldigt städfixerade i min familj och just den dan som jag "klockade" var det ingen i familjen som städade, tvättade eller så. Jag lagade lite mat det var väl det enda som hände så, för övrigt brukar jag inte städa så mycket iallafall eftersom jag har så bra barn och man som fixar det mesta. Det är nog matlagningen som är min del i det hela...
Vi fick en ny läxa och den gick ut på att fylla i hur vi känner oss varje timme under en hel vecka, gärna skriva i vad vi gjort också för att se om det finns några samband.
Egentligen så tycker jag att det är lite slöseri med tid, för nu när vi är på kursen så ser inte våra dagar ut som dom brukar, och dom dagar vi är lediga orkar vi inte så mycket som vi kanske gör annars.
Samtidigt som jag tycker att det är ganska bra att fylla i för att få se att man faktiskt göt saker eller att man mår kass av vissa saker som man gör iallafall.
Jag har tagit kopior på mina papper för att kunna göra om det efter kursen när saker är lite mer normalt, om jag nu kommer ihåg det...:o)

Som jag sa så orkar jag inte så mycket så det finns inget att visa upp just nu, har stickat ett par varv till på regnbågssjalen och några varv på Elins andra strumpa med dödskalle på men "thats it"

Nu ska jag fixa nåt att äta och sen får vi se om jag orkar baka nåt till fikat kanske...

ha´de´//Birgitta

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela