Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Minigolfsäsong...?

Publicerad 2008-04-12 15:14:14 i Allmänt

Idag har vi varit och städat på minigolfbanan...
det snöade nästan hela tiden, så det känns inte riktigt som om det är dags att sätta igång och spela än...

image131

Just här är det lite fikapaus...:o)

image132

tvätt av banorna...

image133

löv och barr var det gott om men det var många som krattade så det gick ganska fort.

Jag hade med kameran till kursen i går, tänkte jag skulle visa var jag håller till på dagrna...

image134

Det här är bassängen...
jätteskön att gå ner i med sitt 34-gradiga vatten men det är värre att gå upp efter träningen kan jag lova...
man är tung i hela kroppen och jag blir frusen och stelnar till nästan på en gång...
Vi har föreslagit att dom ska ha värmefläktar som håller en varm tills man fått på sig kläderna men jag trot inte dom är på samma linje som oss...

image135

här är gymsalen iallafall en bit av den...
här sitter jag och studsar på min boll 1 gång i veckan

image136

detta är spegelsalen där vi har basal kroppskännedom och avspänning, jag tog inget kort på min specialstol så det får jag väl fixa en annan gång, likaså har jag inget på arbetsterapin eller akvariet där vi tillbringar mest tid...får fixa till det också tror jag...

image137

Vi ha eget fikarum också där vi sitter på rasterna, inte så stort men funktionellt...

Igår (fredag) gick vi igenom hur viktigt det är att sitta rätt och hur olika stolar fungerar för om man nu har en avancerad kontorsstol till exempel så bör man ju veta hur man ställer in den också...
På psykologin pratade vi ångest och rädsla och för övrigt hade vi bassängträning och avslappning...

Kvällen var lugn, inte mer än 10-talet tonåringar här...
och idag då så var vi ju iväg till mingolfen för att vårstäda banorna
Nu ska jag bara ta det lugnt resten av dan

ha´de´//Birgitta

Kommentarer

Postat av: Marianne

Publicerad 2008-04-14 21:33:52

Den såg mysig ut minigolfbanan. Får man fråga var den ligger?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela