Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

mysteriet löst...

Publicerad 2008-04-08 09:40:11 i Allmänt

Nu är jag färdig med min mysteriestickning/sjal

image128

Lite mörk bild men ni ser hur stor den blev iallafall

image129

som vanligt ställer Elin upp som modell....:o)
Sjalen är väldigt varm men garnet var lite svårstickat eftersom det fastnade i sig själv hela tiden.
har ett par nystan kvar får väl se vad det kan bli av det...

I helgen har vi bara tagait det lugnt, vi ade kusinerna här på spelkväll i lördags och det var trevligt som vanligt.
Sara blev trött och somnade med Stina bredvid sig

image130

dom var så söta där dom låg på golvet...

På kursen jobbar jag på. Igår var vi bara halva gruppen för dom andra var hemma sjuka...
Konstigt att vi känner så lika allihopa, för vi sm var där kände mest för att vara hemma också.
Man kan ju hoppas på att det vänder snart för just nu är det jobbigt, allt tar emot på nåt sätt...
Men dom som jobbar där tar oss verkligen på allvar och det känns jätteskönt...
Idag ska jag bara vila mig....o)

ha´de´//Birgitta

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela