Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

packardags...

Publicerad 2008-04-29 12:58:34 i Allmänt

Jag håller på som bäst och packar saker till Tysslingedagen som går av stapeln på torsdag men jag kände att jag behövde en paus, så då blir det lite bloggande istället...:o)

Ute är det härligt idag, har varit på långpromenad med hundarna och kom hem med en mycket skitig Ester. Hon var ju bara tvungen att bada i varenda lerdike hon såg...
Tur att hon gillar att duscha också...:o)

image157

utanför trappen har gullvivorna slagit ut lite smått...

image158

...och ginsten har kommit igång ordentligt nu i det varma vädret...

image159

bigarråträdet är också på gång, man börjar se det vita lite här och där...

På kursen går det mesta bra, jag har ju ont förstås men det går...
I arbetsterapin har jag sytt en bumerangkudde modell större som man ska ha framför sig att vila armarna på. Tror att den kan bli bra när jag sitter och stickar, får se om det funkar...
Vi hade också två träningspass igår och om det tyckte jag inte...
har nog med ett pass om dan känner jag men jag ska klara dom sista veckorna också...
envis som en röd gris som dom säger...
Men nu börjar man ju fundera på vad som kommer atthända efter detta, inget är väl direkt planerat men FK vill ju att jag ska vara med i projekt PILA för att börja arbetsträna, ska bli "kul" att höra om dom tycker det på slutsamtalet också...:o)
Annars blir det väl till att hoppa i "soptunnan" ett tag till antar jag, för det är ju där man lägger sånt som inte är nåt att ha längre...
Jag hoppas att ni förstår att jag är ironisk...

kram på er alla där ute i cyberrymden//Birgitta

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela