Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Rastlös och "värksam"...

Publicerad 2008-04-15 19:08:52 i Allmänt

Titta....

image139

...jag har fått ner dom tunga sakerna på bänken så jag slipper lyfta så högt...

image140

Å så städade jag skåpet på samma gång, det blev sååå braaa...
Nu har jag städat så det får räcka för ett tag, fast jag egentligen skulle ha röjt lite här på skrivbordet också. Det finns behov av det som niser...

image141

Fast det är ingen ide eftersom jag håller på och förbereder scrapkursen på torsdag, mitt i den här röran...:o)

I söndags fick jag ut mina grabbar i trädgården för att hjälpa mig lite. Tänkte försöka orka med att så lite i år, lite fina blommor som är vackra att se på...

image142

Mina sålådor var rätt övervuxna där dom stått övergivna i ett par år...
men nu ska det i ny jord och gödsel så vi får lite fart på grödorna...
Jag satte också ut min trädgårdsmästare...

image143

han står där och väntar på att pepparmyntan ska komma upp...
för övrigt så blommar det lite överallt...

image144

image145

Jag har stickat färdigt Elins dödskallestrumpor också efter mycket om och men

image146

Hon är jättenöjd...

Imorrn är det dags för andra psykologsamtalet också och snart har vi gått halva tiden också...
Det har gått fort vill jag lova...

Ha´de´//Birgitta

Kommentarer

Postat av: Eva

Publicerad 2008-04-17 12:51:36

snygga strumpor ! ja du tänk om man fick vara ute och fixa i trädgården, suck! vi har mycke snö kvar ännu.fasst kanske jag skulle rensa i skafferiet..
fick lite insperation av din bild från skåpet,,,
men så var det där med lusten...*ler*
kramizar från Norr !

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela