Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Solen är här...

Publicerad 2008-04-21 19:59:04 i Allmänt

...och förhoppningsvis stannar den ett tag...
Det är också fullmåne såg jag igår och var bara tvungen att fota lite

image147

Det var jätteläckert (och lite läskigt) när den sken genom träden...
Vi hade bröllopsdag igår också, hela 18 år har vi varit gifta nu.
Tänk vad tiden går...
Ungarna tyckte att vi skulle göra nåt och skickade oss på bio...:o)
Vi såg "Be Kind-Rewind" med Jack Black.
Den hade väl sina poänger men det var ju inte nån av dom bättre filmerna jag sett.
Det var ju lite kul att dom kallde det att försvenska filmerna när dom gjorde egna versioner av dom...:o)

På stickfronten är det inte så mycket nytt, har börjat med Juno, som är Sticka meras KAL och så har mystery lace kommit igång också. Första biten var ganska enkel och inte så mycket  mönster att följa men det ska ju bli mer nästa gång är det sagt vilket är i slutet på den här veckan...

På kursen har vi haft mittsamtal idag och då frågade dom om jag tänkt hoppa av???
Visserligen har jag rejält ont och mår pest men har jag tjatat mig till att få gå så tycker jag att det är självklart att jag ska gå klart hela. Dom undrade också om dom dkulle ta bort min träning och att jag skulle göra den efteråt för att det kanske var fullt tillräckligt med att bara vara på föreläsningarna för min del. Det tyckte jag inte heller...
Undrar om dom tycker jag är dum i hela huvude nu???
Men jag känner att det ingår i kursen så då ska det göras...
Jaja, det löser sig förhoppningsvis, fast när jag sa att jag väntade på att det skulle vända vid v 6 så tittade dom undrande och frågade vem som hade sagt det...
Det har dom ju själva...
Ung vid v 6 brukar det vända för dom flesta, vi får se nu börjar iallafall vecka 5...

Till slut en bild på mina sötisar,,,

image148

så här sover dom för det mesta...

Ha´de´//Birgitta

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela