Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Färger...

Publicerad 2008-08-19 12:13:53 i Allmänt

Karin kom över igår med lite färger så jag kan leka...:o)
Hon hade också talat om i söndags att man kunde använda dom i håret...
Aha, nyfikna jag var ju bara tvungen att prova, likaså min son som gladeligen ställde upp och blandade till färgerna och var testdocka...



så här såg det ut när vi precis lagt i det...
Han blåste med hårblåsen en stund och hade det sedan i ungefär en halvtimme. Vi visste ju inte riktigt hur länge det skulle vara så det var bara att prova sig fram...



och så här såg det ut efter att han sköljt ur...
Lite läckert är det, synd att Pride-festivalen är slut för jag tror att han skulle platsa där.
Vad tror ni?
Kul hade vi iallafall, och jag tror säkert jag får göra mer om jag vill. Tim gillar att sticka ut lite...

Ha´de´//Birgitta

Kommentarer

Postat av: Kattis

Publicerad 2008-08-20 23:18:20

Men han blev ju jättefin... Lite regnbåge över sonen...

Hade varit pricken över på Pride festivalen..fniss



Vad tyckte han själv???



Kul att dom funkar även i håret... Kanske man ska testa :-)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela