Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Jag....

Publicerad 2008-08-29 12:29:55 i fibro

...fyller år idag, trallalla....



Grattis på mig...

Igår hade vi friskvårdsdag i fibroföreningen.
En mycket trevlig dag men lite synd att inte fler var med.
Vi började med fika...



Efter det fick vi en föreläsning ev en tjej från korpen om vikten av motion.
Hon talade om att man kunde ta ut rörelserna när man strök och dammsög för att jobba lite mer med musklerna än vanligt. Det var ju också en variant av motion fast jag undrar hur den stryktvätten skulle se ut efter hennes rörelser?



Vi fick också göra en lättgympa som tyvärr var lite för svår för många av oss,men vi skrattade gott under tiden...

Så var det då dags för mat.
Vi fick potatis och rotsaksgratäng med kallskuret till
Alla möjliga sorters kallskuret var det och så sallader och frukt m.m. MUMS!

Efter maten fick vi vila lite medans vi hade en sittande tipspromenad med massor av kluriga frågor.
Till sist innan avslutningsfikat fick vi välja på att spela minigolf eller gå ut och gå.
Jag spelade minigolf vad annars...:o)



Tack så mycket för en trevligt arrangerad dag...

Ha´de´//Birgitta

Kommentarer

Postat av: Marianne

Publicerad 2008-08-29 12:52:51

GRATTIS! Hoppas att du får en fortsatt trevlig födelsedag med många pressenter.

Postat av: Hemlisen Nettan

Publicerad 2008-08-29 14:08:45

Grattis på födelsedagen. Hoppas att du får många mjuka paket idag.

Postat av: TruckerElin

Publicerad 2008-08-29 15:25:31

Grattis på födelsedagen! :)

Postat av: Eva i Jämtland

Publicerad 2008-08-29 20:05:15

HIPP HIPP HURRA Och GRATTIS !!!!!!!!!



Ha en fortsat bra helg.

Postat av: Ulrica

Publicerad 2008-08-29 20:18:37

Hej & GRATTIS & gokväll ;)

**************************

Hoppas att Du nu haft en toppendag med många mjuka gosiga paket och många födelsedagsfirare hos Dig ;)

Ses på tisdag



Kram Ulrica

Postat av: Karin

Publicerad 2008-08-31 22:44:57

Hur kunde jag glömma att gratta - många många grattis så här i efterhand och hoppas paketen var många och inte bara sådana där mjuka :)

Postat av: /B

Publicerad 2008-09-02 18:40:39

Grattis! (medan jag har dig i telefon)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela