Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Julmarknader...

Publicerad 2008-12-01 08:31:23 i Allmänt

...hela helgen lång...
Garphyttan på lördagen och Järnboås både lördag och söndag...
Fick hjälp av mamsen och döttrarna med att stå på båda ställena...



Försäljningenkunde ju ha gått bättre, men jag gick inte back, det är huvudsaken för mig...

Idag ska jag bara ta det lugnt och ikväll ska jag på stickcafe´i Granhammar...

Jag har förresten fått hem en ny bok (ingen bild) om att sticka på strumpor samtidigt på en rundsticka...
det ska jag prova idag...

ha´de´//Birgitta

Kommentarer

Postat av: Marianne

Publicerad 2008-12-01 13:52:44

Jag gillar att sticka sockor på rundsticka men helst en i taget. Tänkte mig ut till Granhammar ikväll jag också.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela