Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Nu ska här städas...:o)

Publicerad 2008-12-18 12:04:43 i Allmänt

Har fått tag i en grej till skrivbordet att ha en massa saker i...
Hade tänkt köpa den på Stellas men när jag kom dit så var dom slut, igår gick jag förbi bokhandeln i Kumla och så får jag se en stå i fönstret...
Självklart kom den med hem...



Visst är den häftig....
och den rymmer otroligt mycket...
och så snurrar den...:o)
Så nu "måste" jag ju städa skrivbordet eller....?

Jag kan rapportera att tomtarna är klara och levererade...



Julkorten till släkten är skickade...



dom blev inte riktigt som jag hade tänkt men får duga...

Och lussebullarna är på gång...
står på jäsning i köket och ska straxt bakas ut...

Ha´de´//Birgitta

Kommentarer

Postat av: Ulrica

Publicerad 2008-12-19 12:23:03

Hej på Dig!

Måste ju tacka för det fina julkortet, tacktack ;)

Ser på bilden att Du hade några (!) att göra ;)

Nu ska här lackas, för att sedan gå iväg till Hyrhyllan...

Kram Ulrica

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela