Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

paket...

Publicerad 2008-12-11 13:26:57 i Allmänt

fick två paket med posten...
eller det ena var ett brev med spännande saker i...
Jag deltar ju i Lillstickans julkalender och därför har hon skickat en present...



Jättefina stickmarkörer och så knappar...kan undra om knapparna ska vara till kalendern?

Paket nr två var julklappsbytet på sticka mera...



Och nyfiken som jag är så kan jag ju inte hålla mig till jul inte...:o)



Titta så många fina saker...
Doftljus som doftar underbart, flätnålar, ett rött lingarn och ett jeansblått stort nystan som troligen kommer at bli raggsockar fram igenom...
Tack så hemskt mycket Carina...

 Jag tycker det är så kul att vara med i dom här bytena, det är spännande och helt plötsligt inser man att man kan prova andra färger än dom man brukar använda och andra sorts garner, för jag tror att vissa garner skulle jag nog inte ha valt att köpa själv men när man provar på dom så är dom jättegoa att sticka i...
Nu har jag nog pladdrat för mycket tror jag...
Hoppas ingen tror att jag inte tycker om det jag får för det gör jag...
JÄTTEMYCKET...
Kram på er alla där ute i snön...
Här snöar det för fullt med jätteflingor och jag måste ut och köra i det för jag ska till läkarn om en stund...

Ha´de´//Birgitta

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela