Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Tomtar, garn och vinnare....

Publicerad 2008-12-11 10:55:33 i Allmänt

Jag fick paket på posten igår...
Det var garn som jag vunnit i stickameras första jultävling...



Det ska gosas med och liggas till sig tills jag kommer på vad det ska bli för fint...
Jag har också  varit i Kumla och inventerat deras två garnbutiker och det blev lite handlat...



Två nystan Bamboo, ett opalnystan och ett konstigt garn som jag ska testa lite eftersom jagblev lite nyfiken på det...



Två nystan regia i neonfärger och fyra nystan svarta fårets babygarn som ska bli sockar till tvillingarna...



Ett nystan mellanraggi i blå toner och två nystan hjertegarn som jag bara älskar färgen på...
Jag tror att jag måste sätta köpstopp på mig själv snart men å andra sidan är det väldigt roligt att ha mycket garn att välja bland när det kommer nya mönster i klubbarna t ex...

Idag har jag tomteverkstad här hemma...
30 st tomtar ska göras till morbror...



Fler bilder kommer när dom är klara...
Nu ska jag hämta posten och ta mig lite kaffe...

Ha´de´//Birgitta

Kommentarer

Postat av: Paulina

Publicerad 2008-12-11 19:04:10

åh, går det möjligen att få färgnummret på regia-neon garnet och hjertegarnet? Blev så sugen på det och tror nog att jag kan hitta det någonstans på datorn. :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela