Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

whisper och julklappar

Publicerad 2008-12-23 10:20:41 i pulsklubben

Nu är Sticka Meras pulsvärmare för december klara



Jag har försökt få till spetskanten men inte hittat nån färg än som jag vill ha där...
Annars var det ett roligt mönster och lättstickat...
Jag valde att göra dom på rundstickor istället för att sticka fram och tillbaka...

Jag har också pyssat lite med julklappar och här är resultatet hittills...



Tovade tofflor och små, små sockar...

Idag ska här göras julgodis...
Det är ungarnas största nöje så det lär bli några sorter, själv har jag hittat ett recept på citronkola så det ska jag ge mig på...
Annars är det nougaten som ligger på min lott...:o)



Vi önskar er alla en god och trevlig jul...

Ha´de´//Birgitta

Kommentarer

Postat av: Marianne

Publicerad 2008-12-23 22:28:47

Gullig tomte!

Önskar dig en riktigt God Jul.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela